no avatar

Skender_Kondi

Junior Member

1

Progressi persi

Fri Oct 14, 2016 3:15 pm
Ho perso tutti i progressi del gioco sniper fury dopo une reset al mio telefono, ho scaricato di nuovo il gioco ho collegato al Google + e su Facebook, ma i progressi non si applicano, rimango al livello 2, invece che al livello 51 che ero arrivato, ho fatto la richiesta tramite supporto clienti ma non mi hanno risolto il problema, ed è da 2 mesi che non ci gioco più,se non mi fanno recuperare i progressi persi cancello il gioco è vi dirò che fate schifo
no avatar

denis.v

Junior Member

Windows PC
1

Re: Progressi persi

Tue Jan 19, 2021 9:13 am
salve e ciao la stessa cosa é successa anche a me la settimana scorsa mandato email ma niente qualcuno puo' darci consigli grazie premeto io ero a livello 73 giocavo dal 2018
no avatar

risingwolf101

Junior Member

Windows PC
9

Re: Lost progress

Wed Feb 17, 2021 2:08 pm
f6162hf...   I'm currently playing SNIPER FURY. the problem is. I can't nor will the game advance. I cant buy nor can I purchase GOLD. the game its self will not advance. it is stuck in the PEOPLE VERSUS PEOPLE, or PvP, BASE WHERE YOU ADD SQUAD MATES TO PROTECT YOUR BASE. IT STATES, "YOU NEED TO COMPLETE THE MY BASE TUTORIAL FIRST" I cant advance pass this part of the game. I went and deleted one of my squad mates out of protecting my base and now it won't let me add the squad mate, nor will it let me advance.   what ever you do. PLEASE DONT TRY TO REACTIVATE MY OLD GAME. IT TOO HAS MANY ISSUES, AND I JUST SPENT 0VER 800 HUNDRED DOLLARS ON THE GAME I'M PLAYING NOW. WHICH IS THE f6162hf GAME.           PROBLEM 1. CANT PURCHASE, OR BUY GOLD.           PROBLEM 2. NOT BEING ABLE TO ADVANCE           PROBLEM 3. FIXING ISSUES WITH SNIPER FURY GAME. I.D. f6162hf.