no avatar

Miminbajingan

Member

Windows PC
42

indonesia

Re: Loading/Crash issues

Sun Jan 12, 2020 6:43 pm
i have done an Windows clean install cuz my pc HDD error..
So, when i have go to Windows Store and installed March of Empires my account is gone
I have tried to link account and I have logged in to the Xbox with the same email and password but when i try this isn't my old castle anymore it's only a new castle that i can link
I'm wanting so much my old castle
ID TICKET : 19541655
ID GAME FACEBOOK: 10215918574182706
NAME CASTLE :Loading...
LEVEL : 32
REALM : 75
I need to get back my old castle
no avatar

Miminbajingan

Member

Windows PC
42

indonesia

Sun Jan 12, 2020 6:44 pm
i have done an Windows clean install cuz my pc HDD error..
So, when i have go to Windows Store and installed March of Empires my account is gone
I have tried to link account and I have logged in to the Xbox with the same email and password but when i try this isn't my old castle anymore it's only a new castle that i can link
I'm wanting so much my old castle
ID TICKET : 19541655
ID GAME FACEBOOK: 10215918574182706
NAME CASTLE :Loading...
LEVEL : 32
REALM : 75
I need to get back my old castle
no avatar

ruadhd

Junior Member

Windows PC
2

Mon Jan 20, 2020 5:48 pm
ruadhd wrote:
I'm afraid that I'm encountering a loading problem, error code ga.lgn.2501.401. Since a power cut and system crash in mid December 2019, I can't load past 38% despite a reinstall. Can't raise in in-game ticket as a result.

Castle is Truble in Realm 287. There's been a wee bit of money spent on packs, upgrades, and the like so I'd be very disappointed if there wasn't a way to recover it.

Gameloft?  Anyone?
no avatar

Shedevil1

Junior Member

Windows PC
1

Wed Feb 05, 2020 12:33 pm
I have exactly the same problem. I sent an email to support, but no reply.
no avatar

Kartal Kartal

Junior Member

Windows PC
8

Mon Feb 17, 2020 10:44 am
Xbok kutusunda kayıtlı olan BayBozkurt isimli kaleme giremiyorum..diğer oyunların tüm özellikleri açıldı..ama bu kalem gelmiyor..
no avatar

Kartal Kartal

Junior Member

Windows PC
8

xbox sorunu

Mon Feb 17, 2020 9:58 pm
format tan sonra 316 krallıkta Baybozkurt isimli kalem xbox sorunu nedeniyle zarara uğrarsa bir daha bu oyunu oynamam..
no avatar

Kartal Kartal

Junior Member

Windows PC
8

yönetim çökmüş...

Tue Feb 18, 2020 11:22 am
ilgisiz bir oyun yönetimi....hiç soruya cevap vermiyor..siz oynayın artık ben oynamıyorum artık.!!!!!!!!!!!
no avatar

LordChamito

Junior Member

Windows PC
1

Mon Mar 09, 2020 12:17 am
Buenas tardes,

No puede iniciar el juego MOE (08-mar-2020), ya que me marca error de conexio ga.ini.prf.102.2.20, ya he intentado algunos de los consejos que ha mencionado en el foro (reiniciar el equipo, borrar datos del juego, reiniciar modem, etc.), sin embargo, no he tenido ningun resultado favorable.

Por lo anterior, solicito su apoyo para solucionar este problema.

Saludos cordiales.
no avatar

r58ashraful

Junior Member

Google Play (Android)
3

Wed Mar 11, 2020 7:02 am
Dear GL i  lost my account. On 7th March while purchasing vip deluxe pack from Google play store the game crashed and when i open the game again i got an level 1 castle in new realm. Realm: 58, Castle Name: Genarel, Castle level 33, Might:3.4B Ticket ID: 19976037. on Next friday there is RVR and now if any enemy attack me and kill me that will be a big loss for me. so please solve my problem and give back my castle soon. i cant sleep well now. i invested many money and time on that castle. please give me back it

Please solve my problem as an 1st prioriy issue.
no avatar

GLADIATORE1970

Junior Member

Windows PC
1

Wed Mar 18, 2020 7:07 pm
Buonasera come già comunicato in data 02/02/2020 con numero di ticket 19655393 il mio gioco March of Empire installato su pc Windows è crashato e quando ho provato a farlo ripartire il gioco è partito da ZERO quindi ho perso il mio castello GINO1970 nel quale avevo investito anche molto denaro comprando oro. Mi avete risposto dopo il 01/03/2020 (dopo un mese) dicendomi "In merito alla tua richiesta vorremmo informarti che, il gioco, consente il salvataggio dei dati attraverso il collegamento al Social Network. Se hai collegato il profilo social network sul precedente account, ti basterà accedere nuovamente con le precedenti credenziali e recupererai i progressi. Se tale operazione non dovesse funzionare, ti chiediamo di comunicarcelo.". Io vi ho risposto dicendovi che non ero collegato a nessun social e che dovevate aiutarmi a recuperare il mio castello GINO1970 che si trova al momento nel regno 316 LIMNADES con le seguenti coordinate x:72 y:400. Vi prego di aiutarmi a recuperare il mio castello. Attendo una vostra pronta risposta. GRAZIE