no avatar

Big xxo

Junior Member

Google Play (Android)
16

ประเทศไทย

I do not know how to describe it you have all the
information I have. And do not know whst else to give
you a headache.

Gabriel from Gameloft

Retired Community Manager

Windows Phone
820

Hi Big xxo, please tell me how can I help :) If you already contacted Customer Care team, you can share your ticket id here :)
no avatar

MrBabineni

Junior Member

Windows PC
3

Hi,

I am writting here as I have no right to start a new topic.

1) I have transferred my account from Windows (Microsoft Account: daniel_holtzinger@yahoo.com) to Android months ago.
Google Play account: MrBabineni (daniel.holtzinger@gmail.com).

2) Now my young brother has transferred his account from Steam to my exPC (Microsoft account remained the same). And suddenly my Android shows his account... and I lost all connection to my account (MrD Bosszu ; Ream 191). Please restore my original account on Android or if not possible otherwise on the Microsoft account) asap as my shield will expire within couple of hours and I do not want to lost all of the troops and resources bought for huge money

ticket ID is 17015962

Thank you in advance!

Gabriel from Gameloft

Windows Phone
820

Hi MrBabineni, thank you for sharing your ticket id here. We'll take a closer look into it as soon as possible :)
no avatar

MrBabineni

Junior Member

Windows PC
3

Thank you very much! The issue was solved and the account got restored without any loss.

Is it possible to unlink the Google Play and the MSA account to avoid similar issue in the future as my young brother using the PC with the MSN account. (I would like to keep it linked to the Google Play account).

Gabriel from Gameloft

Windows Phone
820

Hi MrBabineni, please reply to your ticket about this and Customer Care team will look into this and will tell you if it is possible :)
no avatar

Mx_Triangle

Junior Member

Google Play (Android)
2

Guys i have a big problems with the game i didnt receive any rewards from my last grand event solo i put all my gold in that to make more gold and i dont receive anything can you help me please ? :(

Gabriel from Gameloft

Windows Phone
820

Hi Mx_Triangle, please contact Customer Care team via in game button and they will take a closer look into this.
no avatar

arthurIII

Junior Member

Google Play (Android)
2

Serverausfall am 20.02.2019

Fri Mar 01, 2019 10:41 am
Liebes Team,
in der Nacht vom 20.2.2019/21.02.2019 fiel Ihr Server aus und ich konnte mich bei MoE für über 3 Stunden nicht einloggen.
Ich spiele unter Spielernamen Perseus in Reich 199 und mein 24 Stunden Schild lief genau in diesen 3 Stunden ab.
Mitten in der Nacht um 2 Uhr deutscher Zeit funktionierte der Server wieder, aber bevor ich reagieren konnte, wurde ich von Gegnern genullt, da Gameloft nicht das normalerweise obligatorische 24 Stunden Friedensschild setzte, was Sie sonst bei Serverproblemen und Fehlern Ihrerseits immer machten.

Entschädigung 3 Geschenke für Alle von Gameloft (sorry, für mich ist das indiskutabel)

Was mich am meisten dabei ärgert, ist die Tatsache, dass ich auf meine zahlreichen Ingame Mails beim Support (außer der automatischen Antwort "Das Problem sollte jetzt nicht mehr bestehen" ) bislang immer noch keine Antwort erhielt.
Ich habe Ihnen sämtliche Screenshots von meinen Verlusten und die dazugehörigen Schlacht-IDs geschickt und bitte Sie erneut, mir sämtliche Truppen, Verteidigungen und Ressourcen zu ersetzen, damit ich weiterspielen kann.
Bei mir haben Sie nach nunmehr 1,5 Wochen nicht einmal geantwortet, was ich aus Kundensicht sehr enttäuschend finde. Vor allem aufgrund der Tatsache, dass ich Ihnen bereits seit über 2 Jahren als Spieler die Treue halte:

Hier meine Daten:

Realm: 199
Ticket-ID: 17785268 und 17819244

Bitte geben Sie mir schnellstmöglich eine Info.
Danke!!!
no avatar

sathe

Junior Member

Google Play TV (Android)
1

Thanks for this amazing post.Well done.