no avatar

grabiel_alfredo

Junior Member

Windows PC
15

HE PERDIDO MI PROGRESO AYUDA!!!!

Sun Oct 22, 2017 1:06 am
Necesito ayuda urgente de los desarroladores de gameloft para el juego dungeon hunter 5 windows, he perdido mi progreso de mi cuenta KNIGHT nivel 140 , la cual esta vinculada a la cuenta de facebook con correo alfredojeda@gmail.com.

Ya hice el reporte y me arrojo la incidencia # 14337927
El 13 de octubre de 2017 luego de tratar de ingresar otra cuenta en el juego me ocurrio este error y ahora me sale una cuenta de nombre JAEROD de nivel 25.

Antes de que ocurriera este fallo tenia equipado la armadura Archimaestro de las profundidades de la marea, las doble espadas alfanje de las profundidades de la marea, el escudo velo de humo, el cinturón justicia inmortal, el brazalete erupción de llama, y de arma secundaria el bastón encarnación de la muerte sombria. Para el momento tenia 389 gemas.

Llevo varios dias reportando lo sucedido y aun no recibo respuesta por parte de ustedes, espero por favor puedan hacerse responsable de este fallo y pueda recuperar mi progreso ya que me ha costado bastante tener mi cuenta como la tenia. Sigo a la espera de su pronta respuesta y solucion a mi problema.Envio adjuntas en este correo algunas capturas de lo que me ha sucedido.

Mi clan es FIREDEMON

Estoy en la liga legendario en fortalezas y estaba de 2do lugar en los mejores jugadores de la fortaleza.No quiero perderme el evento de haloween asi que por favor necesito que me solucionen a la brevedad posible este grave error.Grabiel Ojeda.
no avatar

grabiel_alfredo

Junior Member

Windows PC
15

Re: HE PERDIDO MI PROGRESO AYUDA!!!!

Mon Oct 23, 2017 6:48 am
help me please, i need speak in english??

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7285

Mon Oct 23, 2017 12:06 pm
Hello, I have sent an email with your info to our Spanish Customer Care and I expect you should get contacted soon. Thanks for being patient.
Community Support Manager @ DML / MLP
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.
no avatar

grabiel_alfredo

Junior Member

Windows PC
15

Tue Oct 24, 2017 6:19 am
muchas gracias, seguiré a la espera.
no avatar

grabiel_alfredo

Junior Member

Windows PC
15

Tue Oct 24, 2017 11:05 pm
AlexYs FromGameloft wrote:
Hello, I have sent an email with your info to our Spanish Customer Care and I expect you should get contacted soon. Thanks for being patient.

I already answered my problem, but after the update of haloween the game does not want to open it is closed in the logo of gameloft.

so I can not see if it solved my problem with my progress.

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7285

Wed Oct 25, 2017 1:39 pm
Hello, sorry to hear about the unfortunate development. In that case please let the agent handling your ticket know about the new issue so he/she can provide you with further technical assistance. Thank you.
no avatar

grabiel_alfredo

Junior Member

Windows PC
15

Mon Oct 30, 2017 2:45 am
This is my ticket number 14471725.

Please inform when the problem is solved. I know that many people are affected by this error in windows, we all close the game when we start the gameloft logo, this happens after the game update version 3.0.1.9

in my case I use windows 8.1 operating system, I also tried windows 10 and the same thing happens.

I have a PC with core 2 duo processor e8200 @ 2.67 GHz, 2 GB DDR2 RAM and GeForce 9400 GT Video Card.

Thank you very much for the answer, I hope you can solve this problem very soon.

Other games work perfectly on this PC: Modern combat 5, Modern combat Versus and Asphalt 8.
Attachments
Sin título.jpg
Sin título.jpg (41.68 KiB) Viewed 336 times
Sin título.jpg
Sin título.jpg (36.3 KiB) Viewed 336 times

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7285

Thu Nov 02, 2017 12:36 pm
Hello9 grabiel_alfredo, thanks for sharing the ticket ID of your issue. Please be advised that our customer care team is currently on your case so be sure to follow-up with them. If the solution provided is of no help with your current matter, please let them know, they'll be sure to provide further technical assistance. Thank you.
no avatar

negrete18cepa@hotmail.com

Junior Member

Google Play (Android)
1

Tue May 07, 2019 4:21 am
Necesito recuperarla mi progreso ya que lo perdí