no avatar

Koos1

Junior Member

3

Bonjour, que puis-je rajouter de plus sur GameLoft ? Cela fait plus de 3 mois que je signale mon probleme de lag et que je reçois toujours les mêmes réponses automatiques sans jamais trouvé de solutions . Mais maintenant on est passé à une étape supérieure . Voila maintenant 8 jours que je n'arrive plus à accéder au jeu ( Windows 10 ) , un message s'affiche au lancement me disant que DH5 n'arrive pas à se connecter à internet , le souci c'est que je joue à DH5 sur iPad ( iOS ) et je n'ai jamais eu ce genre de problèmes . Le comble dans tout ça c'est que depuis vendredi dernier je ne reçois aucune reponse de la part du service client de GameLoft et ce malgré les mails que je leur ai adressé . Le pire c'est que je ne peut pas envoyer un ticket à GameLoft depuis le jeu vu qu'il m'ai impossible d'y accéder . Je sollicite votre aide vu que je suis dans une impasse et je ne sais plus quoi faire , merci d'avance pour votre aide . Mon numero de dossier est : 13160648
no avatar

Koos1

Junior Member

3

Re: ATTENTION

Fri Apr 21, 2017 7:34 pm
Hello, what can I add more on GameLoft? It's been more than 3 months that I report my lag problem and that I always receive the same automatic answers without ever finding any solutions. But now we have moved on to a higher stage. It is now 8 days that I can no longer access the game (Windows 10), a message appears at the launch telling me that DH5 can not connect to the internet, the worry is that I play DH5 On iPad (iOS) and I've never had this kind of problems. The bottom of all this is that since last Friday I do not receive any reply from the customer service of GameLoft and this despite the mails I sent them. The worst thing is that I can not send a ticket to GameLoft since the game since I could not access it. I ask for your help since I am in a dead end and I do not know what to do, thank you in advance for your help. My file number is: 13160648

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7625

Hello Koos1, sorry for the inconvenience this issue has caused you. Kindly note that I've forwarded your ticket ID to our FR Customer Care team. Please rest assured a dedicated agent will contact you shortly to assist you with this matter. Thank you for your patience.
Community Support Manager
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.
no avatar

Koos1

Junior Member

3

Re: ATTENTION

Mon Apr 24, 2017 6:42 pm
Ok Thanks

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7625

Hi Koos1, don't mention it and please wait as I've received confirmation that your ticket has been assigned to our FR Customer Care team.
Community Support Manager
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.