no avatar

Fre_Cf

Junior Member

7

Ayuda

Thu Mar 09, 2017 6:19 pm
como estan buenas tardes, tengo un problema con esta cuenta que no uso hace mucho tiempo y parece todo bloqueado y no puedo hacer nada, espero me puedan ayudar a recuperar o restablecer, mande captura de pantalla, espero alguna respuesta gracias.
Nro ticket 12977979

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7622

Re: Ayuda

Fri Mar 10, 2017 1:43 pm
Hello Fre_Cf, if you've linked your profile to a social network (Facebook or Xbox Live) you can try recovering it by logging in with the appropriate credentials (do note that you need to finish the tutorial before the app let's you connect to a SNS). Best regards.
no avatar

Fre_Cf

Junior Member

7

Mon Mar 13, 2017 3:41 pm
Gracias por responder pero el juego está bloqueado, no me deja acceder a ninguna opción y por eso quería que me ayuden a solucionar ese problema por favor, si ven la imagen que adjunte en el ticket 12977979 verán que está como desconfigurado con la versión del juego antes de esta última actualización, por favor verifiquen por que no puedo acceder a ninguna opción, espero su respuesta, saludos
Attachments
edit.png
todo bloqueado
edit.png (770.23 KiB) Viewed 85 times

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7622

Tue Mar 14, 2017 1:25 pm
Hello Fre_Cf, apologies for the misunderstanding. I now see that you're game is experiencing the the stuck in tutorial issue. I've notified the Spanish Customer Care team to assist you with this issue. Best regards.
no avatar

Fre_Cf

Junior Member

7

Wed Mar 15, 2017 3:43 pm
gracias por responder, estoy atento entonces a cualquier mensaje, saludos

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7622

Ayuda

Thu Mar 16, 2017 11:23 am
Hell Fre_Cf, no problem! Hopefully the issue will be resolved soon. Best regards.
Community Support Manager
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.
no avatar

Fre_Cf

Junior Member

7

Tue Mar 21, 2017 1:09 am
Como estan, les comentó que el me contacto el Customer care el dia 15 de marzo y me pidieron q les mande el número de IP lo cual envie y hasta ahora no tengo ninguna respuesta o solución a mi problema, espero me puedan informar alguna novedad por favor, saludos

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7622

Ayuda

Tue Mar 21, 2017 11:46 am
Hello Fre_Cf, apologies for the delays you've experienced with this matter. I've notified the Spanish customer care team that you've provided the requested information. Rest assured that you'll be contacted shortly and the problem will be corrected. Thank you for your patience and understanding.
no avatar

Fre_Cf

Junior Member

7

Tue Mar 21, 2017 1:11 pm
Gracias por responder, estaré atento entonces cualquier novedad :) saludos

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7622

Ayuda

Wed Mar 22, 2017 11:18 am
Hello Fre_Cf, you're most welcome! Please let me know in case you need follow-up. Best regards.