Having troubles in Dragolandia? Encountered a bug or experiencing technical difficulties? This is the place to report.
no avatar

Kreshna

Junior Member

Google Play (Android)
7

Bonsoir j'espère que ma demande sera plus entendu ici pour obtenir mon costume de dragon que j'ai gagner mais toujours pas reçu .... Malgré ma demande au contact clientèle je n'ai obtenu aucune réponse! Pas très correct tout ça je peux oublier le dragon est arrivé que ce soit arriver à sa fin .... Merci de me donner au moins une réponse... Mon numéro de ticket 18049183

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7285

Hello Kreshna, thank you for your reply! I've transferred your ticket ID to our French dedicated agents, and it should be handled soon. Best regards.
Community Support Manager @ DML / MLP
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.
no avatar

Kreshna

Junior Member

Google Play (Android)
7

Merci AlexYs de votre aide.. Mais faut compter combien de temps encore... Jai signaler mon souci le 6 avril toujours pas résolu à cet heure ci... Au revoir le dragon aigle pour moi... Alors que j'ai le dragon farceur... C'est rageant quand même...
no avatar

Kreshna

Junior Member

Google Play (Android)
7

Très decu toujours aucune nouvelle du CC c'est vraiment très décevant !!!!!!!!!

AlexYs FromGameloft

Community Manager

7285

Hello Kreshna, I'm sorry to hear that you've yet to be contacted by the FR Customer Care team. I've sent them a reminder regarding your pending case and I expect them to reach out to you through email asap. Best regards.
Community Support Manager @ DML / MLP
Please note that unsolicited private messages sent to me won't be answered.
Please use the appropriate sections of the forums or the Customer Care website.